4 Mayıs 2010 Salı

elif şafak ve AŞK

Heyecanlı bır ıkı gun gecırdım. Buraya geldıgımden beri ik kez turkce kıtap okudum. hemde oylesıne bır kitap takıldıki gözüme. Tam onikiden vurmuşum. Elif şafak AŞK!... 2 gunde yalayıp yuttum elimden bırakmadım nereye gidersem elimde götürdüm. yatağa, banyoya, kahve yanına kahvaltı yemek yanına derken nihayet bitirdim. Elif şafağa teşekkür ederim. Zaten birazdan kendisinede mail atıcam. İçinde günahkarlığından arınanlar, aşkı bulmak isteyenler, gerçek aşkı bulmuş olup da içinde eriyip kaybolanlar, günahkarlığıyla yoğrulup kabullenmenin ötesine geçip benliğinde hissettikten sonrasında tutkalımsı çekimden sıyrılanlar herşeyden vardı içinde.

En güzel cümlesi de buydu. 'Tutkal kadın'... bir kadının evindeki tüm olaylara müdahale etme görevini üstlenip, ailedeki olumsuz havayı kırma çabaları ve sonrasında olumlu görünmesi için herşeyin yolunda olduğunu kanıksattırmak için tutkal vazifesini üstlenip olayları yapıştıran kadın. Bu ne güzel bir cümledi tanımlamadır.

tek bir türkçe kitap okuma hakkı vermiştim kendime buda şansıma sürükleyici bir kitap oldu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder