25 Nisan 2010 Pazar

karışık

Dediğim gibi yaptım Melborune Centralin bi ucundan diğer ucuna gezemesemde bakındım durdum. Geçti gitti o gün.
En müjdeli haberimi aldım geçen gün kursta. Kuaförlük kursum bu hafta başlıyor inşallah. O kadar inceliyorlarki katılımcı adayları. Kabul etmiyorlar herkesi. Nedeniyse, kendi vatandaşının meslek sahibi olup kuaför salonu belgesine sahip olmasını istiyor. Sponsorlara inanamadım. Devlet birde sponsorlar edinmiş bu kurslara. 600 ila 800 dolar arası makaslardan vericekler ve Tüm make-up malzemeleri de sponsorlar vasıtasıyla edinilecek.
Hımmm dedim bunları duyunca, daha bir başarılı olmalıyım.

Bunların dışında, bugün fish&cips deniyim dedim gravy soslu. boooggkkk igrenç. Gravy sosunu daha once bu kadar kotu yememiştim. Bir kuyruk var dukkanın dışına taşıyor. Aksam yemeği icin millet bunu yiyor. Buranın en meshur en talep gören menusu budur. Cips ustune gravy sos ve yanında balık. Bir daha denemek sole dursun kokusu bile rahatsız edıyor.

Bunun dışında digital slr fotoğraf makınelerıne baktım. Burada malesef kredi kartı kullanılmadığı için biraz sıkıntı oluyor. Haftalık iki ay suresince urunu almadan parasını odeyıp, taksıtınız bıttıgınde urunu alabılyıorsunuz. bole bir seceneginiz var. Bir tane nikon begendim ama biraz daha arastırıcam.
sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder