4 Nisan 2010 Pazar

Piknik

Sabahın erken saatlerinde kalktık.. Yakın arkadaşlarımızın düzenlediği yaklaşık 10 ailenin katıldığı piknik organizasyonuna davetliydik. Biz davetli olduğumuzdan pek birşey hazırlamadık hazır bişeyler aldık. Bizim evimize yaklaşık 10 km. uzaklıkta oln küçük göletleri olan büyükçe bir piknik alanıydı gittiğimiz yer. Neyse biz erken gittiğimiz için biraz çevreyi turladık göletlerdeki ördeklere takıldık, yürüyüş yaptık derken arkadaşlarımızn olduğu yere gittik ... Yakınlaştım ve gözlerime inanamadım. Herşeyi tüm detaylarıyla çektim. yarın inş. tüm resimler burda olacak. Üç uzun masa yanyana masa örtüleri kırmızı renk üzerine titizlikle yerleştirilmiş. içecekler yaklaşık 30 tane vardır belkide daha fazladır. 4 tepsi revani. 2 büyük çaydanlık 2 adet tüp eşliğinde, 4adet portatif sandalye, Termoslar ve soğutucular içlerinde buz var içecekler içerisinde ve bu soğutucu yalaşık 1 metre büyüklüğünde. Eldivenler var salataları karıştırmak için. Folyo unutulmamış. Portatif masa. Renkli peçeteler. Salatalar ve soslar. Sanırım birkaç çeşit sos vardı. Çekirdek ve cipsler. Et bilmiyorum kaç kiloydu. Sandviç ekmekleri ve lubanistlerin ekmeği olan yağsız dürüm ekmeğine benzer ekmek. Plastik tabaklar; düzler yemek için, çukur olanları etler için ve ayrıca kuçükleri de tatlılar içindi. Bardaklara gelince ince plastikler içecekler için, kalın olanları ise çay içindi. Turşuyu unuttum.
Organize eden abla çok titiz çok düzenli tüm ayrıntıları düşünüp inanılmaz rahat ettirdiler tüm herkesi. Hiçbir esiklik yoktu. İnanılmaz bereketli ve lezzetliydi herşey. Burada et fiatları çok ucuz olduğu için hafta sonları her bahçeden mangal kokuları soluyorsunuz. Etin kilosu 7 dolar ... Koyun 100 dolar. Genelde müslümanlar kendileri kestiriyorlar kasaplara. istedikleri gibi yemeklik yaptırıp dolaplarına atıyorlar....günün yorgunluğu epey kendini hissettidi kapanışı top oynayarak yaptığımızdan biraz yorgun hissediyorum kendimi..bulusmak uzere

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder