11 Eylül 2009 Cuma

resimlerim

Tüm karakalem çalışmalarımı bugün için eklemeye niyetlenmiştimki, maalesef resimleri küçültmem gerekiyor. Yarın inşallah bu işi çözmeye niyetliyim. Resimlerim eskiz defterimi sarmalıyor hızla büyüyorlar. Hatta karaketerlerimden kimileri aile bile oldular.Anne baba ve birde çocukları var . Çocukları şimdilik tek erkek. Fakat o aileye şirin bir de kız çocuğu yakışır. Kısa zamanda onu da oluşturmalıyım. Yoksa çok neşesiz, şenliksiz bir aile olacaklar. Ne sevimsiz bir durum olur dimi:)
Dün bahsettiğim kahve, ev zümresini vurmuş durumda. Suçlusu,ikimizide dün gece uyutmayan, enerjiden hayli yoğrulmuş halde güne başlamamıza neden olan kahveydi. Hiç uyumadan! Benim için alışıldık bir durum olsada, eşim için durum pek öyle değildi.
Bugün video eazy'e uğradık. Her zaman önünden geçeriz fakat hep erteler dururduk. Nihayet girdik. Kocaman çok büyük dvd kiralama yeri. Tüm tv dizileri, filmler, herşey mevcut içerisinde. How i met your mother'ı kiraladık. Sezon ücreti 4 dolar. Galiba bundan sonra ayağımız hep o yöne doğru gidecek gibi görünüyor.
Bugünün, sıkıntılı konusunu da geride bıraktım. Her gün ne yemek yapacağım sıkıntısı kaplıyor heryerimi. Ramazan dolayısıyla daha bir sıkıntılı oluyorum. Neyseki bugünün menüsüde kendiliğinden oluşuverdi. Beğendi. Tavuk suyu şehriyeli çorba ve pilav.
Eşim geçenlerde çiçek almış.. Harika çiçekleri elime aldığımda aklıma ilk gelen soru' peki ben bunu neyin içine koymalıyım' oldu. Hımm diye gözlerim sabitleşti, hemen plastik atık poşetinin içinde işe yarar neler olduğunu düşündüğümde eski usül, kola şişesinin üst tarafını kestim. Çiçekleri hemen içine yerleştirdim. Dışını renkli bir kağıtla kapladım. Ve resmini çektim. Tabi görenler çiçeklerden çok vazosuna gözleri takılıyordu. Bu renkli ihtişamlı şeyide nerden aldınız diye:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder