14 Mayıs 2010 Cuma

Çok şükür

Şükürki valla başladı sonudna nihayet. maalesef saç kesim değil. Make-up ve cilt bakımı. Olsun ben asıl bu kısmıyla ilgileniyordum. Şimdilik teorik derslerdeyiz bir kaç hafta sonra uygulamalı ders görmek için saloona gideceğiz. ciddi bir katılım oranı vardı nedense! 9.30&2.30 arası. tabi lunch time ve coffe time var aralarda. Hoca cır cır cır anlatıyor neleri bildiğimizi sordu önce. Sonrasında hepimiz pek heyecanlı konuştuk kadınsal mevzular yani. İngilizce hiç bilmeyenler bile elleriyle tarif etmeye başladılar! Salı ve cuma günleri olacak. Haftanın bütün günleri erkenden kalkmak zorunda olucam -ki benim hiç alışkın olmadığım birşey. Neyseki sevdiğim ilgi alanım olan bir konuki kalkmak pek zor gelmiyor. 6 ayda biticekmiş inş. Kurs kadınlar matinesi gibi oldu. Kadının biri hatta bebeğiyle gelmişti. Bebek arabasında mışıl mışıl uyuyordu bebeği. şimdilik bu kadar
ben kaçtım. herkese sevgiler. Salonun ve kursun fotoğraflarını çekicem inş. paylaşıcam

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder