19 Nisan 2010 Pazartesi

Hızlı bir gün

Saat 8 gibi fırladım ayağa. Kursa geç kalmak istemediğimden hızlıca hazırlandım. Neyse bi gittim Center de kimsecikler yok kapıda bekliyorum teşrif etselerde içeri girsek. Hocalardan bitanesi İndian.İlk gelen o oldu. Efendim bu İndian hoca, gezi tutkunu. Eşi ve kendisi ders veriyor ve geziyorlar. Hayatları bundan ibaret. Karavanaları var bunların. Eşide Pakistalı genç hoş bir hatun. Halam kadını görünce demiş bu kadar hoş hatunsun ne iin var snein böyle yaşlı bir adamla diye. Bunlar güzel bir ikili olmuşlar. 3 haftalık tatilde bi kaçtane şehir gezmişler. Buradakiler keyflerine feci düşkün olduklarından kendilerine dönükler. Halamın yan komşusunun babası öldü. Mezarlıkta masa kurdular herkese içki servisi, ve pasta servisi yapıldı. Cenazeden sonrada bara stres atmaya gittiler. Biraz neşelenmek için! imse inanamıcak belki ama bole hayat!
Halam tr'ye gidicegi icin onun biletlerini almaya gittik Glenroy'a. Geçenlerde Burda açıkpazar var orda halam cocuklara turkce seslendi diğer taraftaki çocuk da hafif esmer türk'e benzemiyor ama güldü. Halam tabi kaçırmadı durumu. Sen türkçeyi nerden biliyorsun evlat dedi. Çocuk benim brother öğretti dedi. eee nasıl oluyor bu iş derken çocuk, benim brother Samsunlu, ben onunla beraber çalışıyorum. Turk yemeklerine bayılıyorum diye sardırıp devam etti. eee ne alaka peki??? Sonunda mevzuyu anladık da rahatladık. Bu türk abimiz bu cocuğa krdeşi gibi davranmış. Çocuktatürkçeyi kapmış. Şimdi gelecek ay Tr'ye brother'ı beraber gideim demiş. Buda samsuna gidicek ve müslüman olucakmış. ı'm very happy. musluman olcagım. deyip duruyor. Burda boyle şanslı cocukların hikayerlerine rastlamak mumkun. Tabı ornek muslumanlar sayesinde. Bu ornek muslumanları tebrike etmek lazım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder