29 Mart 2010 Pazartesi


Seviyorum ışıklı halini heryerin. Heryer ışıklı olsa karanlıklar olabildiğince gizlenebilse. Karanlık fobisi olan biri olarak evimin her köşesinde kibrit ve mumlar var. Burası melbourne city'nin en merkezi caddesi. Tren istasyonu. Gece ışık seline dönüyor adeta şehir. Karanlıklardan arınıyor.

Sana uzaktan bakıyor gözlerim artık
Gönlüm senden geçmez
Bana döndü hep sözlerim

Unutmak o kadar kolay mı sandın?
Ayrılık bana aşktır artık

Dağılmış saçlarım gönlünün yatağına
Uyandırma
Sabah olsun ben giderim
Sen kal rüyamda

Aramak o kadar kolay mı sandın?
Yolların bana aşktır artık
Ah gitmek o kadar kolay mı sandın?
Yolların bana aşktır artık

Sesim bende bir yabancı gibi
Şaşarım
Gönlümün takvimine şiir oldu yüzün
Ararım

Ah bulmak o kadar kolaymı sandın?
Aramak bana aşktır artık

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder