17 Mart 2010 Çarşamba

ordan burdan

Heyy bugün kursa gittim.. hocanın ismi Rhonda. Rhonda teyzemiz sanırsınızki yatağından fırladığı gibi gelmiş.. Şortunu çekmiş üzerine karşımda bi yandan bana ders anlatıyor bi yandan meyvesini yiyor. Bunlarda nezaket usulu teklif etme yok her neyi yiyorsa kendileri afiyetle sizin karşınızda mideye indiriyorlar. Neyse Chiliden yeni gelmiş bayanla beraber girdik derse deli gibi hocaya bişeyler soruyor yanına getirmemiş sözlüğünü kırk saat hoca neyin ne olduğunu seslerle anlatıyor. ben tabii dellendim. Atladım araya. Dedim hocam benim ödevlere bakarmısınız çıkana kadarda benle ilgilendi. bugn ögrendiğime göre make up ve kuaförlük kursu başlıyormus hem ingilizce ogreniyorsun hemde kurs. Ve bitirince hoop her yerde geçerli olan sertifikanız elinizde. Bakalım belki giderim diye düşünüyorum. Şimdi Somalili komşum geldi. Uyuyomusun yok napıyon bu benim ev halim bole pijamalı dedim. Hımm dedi. Diyor çocuğun olsun ben bakarım benim annem bakar. Efendim bu somalililer çocukları cok seviyor komsumun inşallah bi kaç ay sonra 8. bebeği dünyaya gelicek. Devlet her doğum yapana 5000 au doları veriyor. Çocuklarını aldırmak isteyene de kiliselere haber veriyorlar oradan görevliler geliyor nooluuur aldırma biz bakarız tum masraflarını karşılarız diyolar. Bahçede, 1bucuk yasından 14 yasına kadar bebeler zıp zıp zıplyorlar. Cocuklar trampling istediler aldılar. Gölgede oynasınlar diye çardak yaptılar bi gelinimiz eksik nikahı kıyılmak isteyene gore bi ortam oldu bahçede.. Bide çiçek ızlar oldumu tamamdr. Neyse şimdi be cocukların kafalarınagirip babalarından illede biz msatenisi isteriz dye tutturmalarını isticem. Haftasonu turnuvalara katılırız en azından:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder