25 Kasım 2009 Çarşamba

uzun zaman oldu

EEe epey bi zamandır yazmıyordum, yazamıyordum. Türlü bahanelerle bezeyebilirim burayı.Neyse nedeni şudurki çalışma günüm iki güne çıktı sabahın 7sinde kalk bus'a yetişmek için koştur tüm hızınla. neyse diğer günlerdede kişisel işler,ders çalışma, shop ,derken günler geçti. Geçtiğimi güne kadar ielts sınavı sendromu vaardı bizde. E onu da hallettik. O gün yaklaşık 4 saat boyunca city'nin arasokaklarını sabah 9 dan itibaren didik didik ettim. Önce güne fresh başlamak adına coffee alayım dedim. Ara sokaklardan geçilerek varılıyor tüm sokakta sandalye-masalar var. Her yer coffee satıyor.Sokakta yürürken buram buram coffee kokuları içinize işliyor. Neyse ordan Mel. centreal gezdim. Sabahın dokuuznda millet cinema kuyruğunda. Dışarısı çok sıcak bende ağırdan alıyorumki klimalı ortamda kalayım diye. Centrealin içine koltuklar koymuslar biraz ders çalıştıktan sonra. Make up shop'a ugradım. Tüm ürünlerin her renginden tester var. Fırçaları mascara renkleri, farların tüm çeşitlerinden var. Bizimki gibi tester vrse alıcam en ünlü kaliteli markalar var çünkü. sonra dışarı çıktım. sokak göstericisine rastladım. Adam kendine robota cevrimiscesine gümüş rengine boyamış. Sabit duruyor. Eger para verirsen tuhaf hareketler yapmaya başlıyor belli bir süre sonunda aniden duruyor.
Burda cristmas başladığı için heryer etkinliklerle dolu. Box sales günleri olacak 3 gün boyunca indirim. Millet kapıların önünde yatıyormuş.
Bu arada sbs one tv de erdoğanı ve 29 ekim gösterilerini verdiler. Erdoğanın haşmetli görüntüsüyle olay olduğu one minute çıkışı ve ayrılık dizisindeki görüntüyü verdiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder