6 Ekim 2009 Salı

Gecenin bir yarısı... Saat epey ilerledi. Bu aralar günü tamamlamakta zorlanıyorum.. Tamamlayamadan uykuya gidiyorum. Seviyorum tabii günün yoğunluğunda boğulmayı. Uykuyu öteleyerek yapmam gerekenleri yapıyorum. Bugün bahçeyle ilgilendim. Part 1; Limonların susuz olmasının nedenini öğrendikten sonra hergün onlara su veriyorum. Kirazlar baş verdiler. Erikler nredeyse 15 gün sonra yenir hale gelecekler. Buranın sıcak havası kendini göstermeye başladı. Yağmurlar dindi... Saatler ileri alındı. Yaza hazırlıklar başladı. Gerçi buradaki insanların kışlık yazlık farketmiyor! Bugün hala alışamadığımı farkettim sağ-sol kavramına. Kafam basmıyor. İngilizlerin emanet bıraktığı bu aykırı algılamaya beynim kodlama yapmakta epey zorlanıyor. Araba kullanmayı nasıl beceririm anlamadım... Herşey sağda. Yürürken bile zorlanıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder